A.

Idag blir det nog som alla andra dagar: Ingenting.
Fattar inte att jag blivit så trött på sista tiden!
Det är som att all energi bara rinner ur mig så fort
jag börjar känna att den kommer.


Två timmar till ♥Moffipoffi♥ kommer hem.
Två timmar har jag på mig att städa alltså.
Fundrar om jag ska klämma in allt under en timme och dra mig
ännu 60 minuter?
Nu igen, skriver utan att ha någon vidare handling om någonting.
Det är fett drygt att sitta vid datorn utan glasögon!
Ser inte ett shit när jag sitter vanligt. Måste sitta på golvet fan =/
Så jävla gullig snubbe! Snacka om väck! Kolla på hela, han är störtskön.
Speciellt på slutet när han ska på toa =)

Sådär, nu har man babblat på i hundra nittio med Grodis =)
Städa & duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0