Freeeeedagspsykbryt

Sitter nu med en energiblandnig & väntar på att städnojjan ska
sätta igång. Går jävligt segt....För segt! Kommer inte bli klar innan
vi ska hem till pappa. Fan! En felväckning har totalt fuckat öpp dagen!!!

Blir alkohol med Maria & Mini idag...
Katterna är JÄVULSKT JÄVLIGA!
Idag är jag mer sugen på sällskap från
vandrande pinnar istället för dom här barbarerna!



Näääästy!!!!!!!!
Någon som vill låna dom nån dag???? (och off cårs så skämtar jag)

Sådär, frukosten innehållande vatten och energipulver är intagen!
Note to my self: GLÖM FÖR FAN INTE ATT ÄTA INNAN ALKOHOLHÄVNING!
Dagarna J var borta satte mig ur balans när det kommer till maten.
En dag kom jag på att man bara käkade två kex choklad dagen före =/
Måste skärpa mig gällande det!

Kan ju trösta mig med att om jag är riktigt sur, tvär och brudig en hel
dag innan fest så brukar festen bli superb.

Blir till att träffa Wilma idag!!!
Får se om hon ser ut som vanligt eller om hon blitt tjöck?
Smal också då.. Är lite orolig över att ha Jonathan gåendes på
ett tak full med snö. Du kan la tänka dig allt som skulle kunna hända?

Jahass, då mår man illa också.
Så tvärtjejtjurig idag så det är fullständigt sant!

Att man missade ett fika erbjudande från Ulrika är också förjävligt!
Det ska bara städas och göras en massa tråkigt shit!
Gör aldrig annat! Bara tröööök tröööök tröööööööööök!

PMS!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0