Vad vore en bal på slottet?

Kom nyss hem från ännu en skit arbetsdag. Terapi.
Imorgon är det sista dagen P jobbar med mig.
Folket flyttas till Fagersta. Kvar blir några stackare.
Har jobbet till sista Februari. Längtar till sista Februari.

Visst, det är ju inte kul att inte ha jobb men vafan,
något bättre än det här kan jag tammefan få.
Jag kanske kan få sova? Vore skönt.
Så får man ju lära sig hur stämpling går till.
Det är väl igentligen då man kan börja kalla sig svensk?
Fast dom där jävlarna på Arbetsförmedlingen ser jag inte fram emot att träffa..


Såhär glad är jag nu. Ni ser ju kaoset bakom mig. Det är bara att börja
slita här hemma också. Krasch lät det i köket nu, orkar inte titta efter.
Förmodligen två blomkrukor på golvet nu då. Disk. Undanplockning av
shit som efter tio minuter hittat tillbaks till stället dom inte ska vara på.
Visst det går på två röda men hur fan kan två pers & två katter röjja
runt så pass att man måste städa varje dag?

J har inge cash på mobilen så man har cravings till tusen.

Hoj får nao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0