Ska börja träna.

Nu börjar man fatta att kroppen behöver tas hand om!
Det tog en tid men nu har polletten ramlat ner.
Kommer inte träna för att gå ner i vikt, nej nej!
Okej lite på magen och kärlekshandtagen...
Men resten nästan allt ska bli NICE muskler.
Armarna, Benen, Magen, RÖVEN!!!!
Har alltid varit smal så det är nog baskemig på tid
att jag rör på döfläsklet.. ;)



•Power-Pump.
•Power box.
•Cirkelträning.
•Spinning.
•Löpning


Det finns en slagskämpe som vill hänga på!♥
Någon mer? Så vi kan pusha varandra?
Och inte nog med det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska börja simma med en annan slagskämpe också!♥
Då finns det ju bara ett problem. Eller flera....


Bikini, BADMÖSSA, Tofflor för att undvika fotsvamp,
DUSCHA MED ANDRA, Kiss och bajspartiklar i kallsup MEDMERA!
Men i ska jag. Nämde jag att jag är en badkruka & bara klarade
kaffekoppen? Haha.. Hundsim a la Dajnajs



W Shimmer Jewelry Set SEK 995, Vitamin A Gold - NELLY.COM


DEN! Ge mig 995:-

Och:












Som hämtat!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du har rätt på sätt och vis, men jag lovar att jag inte är sådan bara för att jag är tjej. Jag är annorlunda. Ser ingen vinning med att vara elak mot mina medmänniksor alls. Men det finns många av dessa tjejer, det vet jag nog. Tråkigt nog.



Blir bra det här med träningen! ;)

2010-01-19 @ 21:31:47
URL: http://marialinneamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0