She has left the building

Lagom efter Candra besöket så kom Maria för
att säga hej då så länge...............................
Så tyvärr är det ingen ide att läsa min blogg dom
närmaste dagarna, för jag är KNÄCKT!
Ska dock till jobbet, för nu behöver jag all fokusering på
precis allt annat! Druckit min frukost, frukost två blandas
till på jobbet. Smakar precis som choklad shake...
Visserligen ska man träna samtidigt, men vad är träning
igentligen? Jag tar i så det spottas och fräser på jobbet så
just nu kallar jag det för träning...Men det ska börjas på riktigt!
Ulrika, förlåt vännen! Hade totalt glömt bort raktjossanhejsan.
Ringer dig sen.

Hoj



Off to fucking work! excited

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0