Paus

Jag är sådär nervös skitnödig nu!
Haha. Går och hulkar likt gullum igen.
Hjärnan upp och ner & hur i helvete ska
jag då palla göra mina arbetsuppgifter?

Har tagit en välförtjänt (enligt mig) paus för att
skriva ner lite skit som rör sig i mitt huvud just nu..

Fast det står ganska stilla.
Och det som rör sig kan icke skrivas här.

Har ont i en tand. Haft det sen jag flyttade tillbaka till Nbg från Vga.
Medocinen för det har alltid varit tandborstning eller tuggummi..
Just nu är lösningen tuggummi som för cikus hundra år sen tappade smaken haha.

Finns massor jag vill dela med mig om här men jag vet inte vilka som läser
den här lilla bloggen så det skippas ganska stort...




Peace and Love///Dajnajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0