Miss You Already

Tänker på dig som fan Grodis. På allt som kan och har ändrats..
Ingenting kommer vara som vårat normalt.
I sommar, vem ska jag gunga med rökandes, svärandes över J när
jag är osams? Visst telefon finns men.... MEN!
Det var jävligt jobbigt för mig igår så jag ber om ursäkt för att jag
gömde mig bakom soffan gråtandes haha.
Men jag tar dig vid orden, om några veckor kommer du hit!

Thats more like it! Städkärringklyfta vill ingen se haha.

Nu kommer straffet för att man slutar tidigare än sambon...
Städningen. . . Kan ge mig fan på att jag städar lika mycket
på en månad som en normal person gör på ett år!!!!


Lil Wayne på högsta (snart, inte när jag sitter här haha)
Hoppas grannarna har vaknat eller jobbar..

LOLLIPOP NU, HOJ!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag saknar dig med hjärtat! Otroligt mycket! <3

2010-01-18 @ 16:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0