MensVnoway

När jag hade gått upp imorse 06.05 så small det till!
Så jävla ont i magen. Självklart inge cash på mobilen
så J fick ringa basen. Var helt säker på mens men den kom aldrig.
Nu har smärtan dalnat lite och flyttat sig till höger en bit.
Tror alltså att jag fått förstoppning! Pluppa brukar göras varje dag
men när jag tänker efter så har det inte hänt sen i fredags?
Och mina katrinplommon har torkat så jag får vänta här i sängen
tills han kommer hem! Skulle fan helldre haft mens, äre så?
Ja så äre! Jobbet blir INTE av idag iallafall. Går och skaffa sig sjukintyg
för packad skit i tarmen gör jag då fan inte heller. NEJ JAG SKA LIGGA HÄR PÅ MAGE
I SÄNGEN OCH TYCKA JÄVLIGT SYND OM MIG SJÄLV!
Smällen på jobbet imorgon tar jag gärna, har lite själv att dela ut också.
Kan ge mig fan att det är jobbets fel! All stress & shit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0