......


Jag som person är JÄVLIGT instabil.
Just nu är jag i botten. Ljuset i tunneln är helt borta.
Jag vet själv att det ordnar sig men nu är det jävligt
jobbigt. Ska försöka bli sjukskriven imorgon.
Just nu klarar jag inte av att vara bland folk.
Terapi samtal behövs oftare. Mycket oftare.
Jag räcker inte till, det är det som är det värsta.
Jag har inte tagit tag i saker som behövs.
Blir jag inte sjukskriven så får jag förmodligen sparken.
Gräddet på moset liksom. Börjar komma tillbaka i
jaha varför ska jag bry mig om det fasen igen.
Och där vill jag inte vara igen.

Borde tagit mitt sömnproblem på större allvar.
Kroppen kanske försökte varna mig för att
psyket skulle kollapsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0