J måste sova & här sitter jag



Just sitting here messing around.


Också fler som står bakom löskokt pupiller dilemmat.
På Måndag åker Jonathan till Övik....(öschlönkslsiöw)
Borta några dygn? =´(
Hur ska man klara den krisen då?

På måndag ska jag på möte också..10.00..
Han: Är du en person som är uppe tidigt?
Jag: Nej nej nej!
Han: Bra, inte jag heller... Då säger vi 10.00.
Jag:  STUM!

10.00 Är tidigt för ett möte.
Ett möte ska vara vid två ca..
Fan då kommer det stress duschas
och öronen kommer frysa till is i allt stresshalk.
Och så var hela måndagen förstörd.
Skriver utan att tänka så läs inte.

Att värme ska vara bra mot mensvärk har jag då aldrig
märkt.. Haft värmda vattenflaskor, vetevärmare men det
gör bara ondare då.... Och ni som säger att man ska ut och
motionera: KYSS MIG I ARSLET!
Hela grejen jag skulle komma till var den att för dom som
värme shittet fungerar för borde ju datorn vara perfekt?
-Älskling kan du ta disken?
-Nej jag har mensvärk så jag måste sitta vid lap topen/toppen ett tag...

Vafan ska jag göra när Jonathan drar? =(
Kan ju inte lämna katterna heller så jag
kommer sitta typ och mögla haha.
Inget jobb att gå till eller nånting......!

Öva så jag slipper skämmas ögonen ur mig på gymmet?
ö.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0