Ingen direkt lust, men

Jag är så jävulsk trött. Att dom ens kom på tanken
att låta mig ha ansvaret för hela jävla bygget PLUS
försöka få ordning på skiten efter kärringen samtidigt!

Fuck raster nu! Jag har jobbat som en jude idag! (INGET ONT OM JUDAR)
Slutade 12.00 idag, så jag blev ju knappast klar.
Drömde hela morgonen att lägenheten var städad & tvätten i.
Kom hem och insåg att den drömmen var långt borta.
Det var bara att sätta igång med skiten. Resten: VARSÅGOD JONATHAN!

Är jävligt tjejtjurig nu så jag skiter i att skriva om min resterande skit dag.
Här kommer någon bild från min och Marias supa kväll...
Kan konstatera att vi var mäktigt impade av de olika inställningarna.






Fingret till han som gav oss mens pga ett jävla äpple!




Gör ont att använda våran strap i röven!



Och snart flyttar hon. (GRÅTER BLOOOOOOOOOOOOOOOOD)

Nu ska jag sätta på ugnen, ner till Doris, käka & SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0