Hör nu på go vänner så ska jag för er berätta

Igentligen är det inget men igentligen är det något!
Satt vid en allvetande rektor som en skolflicka som fattade
NADOS CHOKLADOS!

Mitt psyke är som en påse ankskit i sjönöd just nu!
Men det är ingenting fast någonting if you know?


Idag kom jag på att jag favoriserar PUSSY låtar framför annat.
Så fort det handlar om PUSSY så lyssnar med säkerhet!
Just nu pumpar jag Ying Yang Twins - Wait (the whistler song)
Pussy monster är iallafall favoriten! I Pussy kategorin då.
Jag tänker absolut inte säga n ordet, men det finns folk
som tycker han är en n...Håller du med eller anser du att
han bara har olika blandningar i sig?
Helt ärligt, det här är ett ämne som jag vill disskutera!!!
Kommentera latmaskar, vad tycker ni?
OCK JAG VILL KOMMENTERA ATT JAG ABSOLUT INTE NEDVÄRDERAR
PERSONER FÖR DERAS FÄRG!
Kom ihåg:
it doesn't matter if your black or white

Känner mig som en liten kanin unge just nu.

Nu N.E.R.D med lap dance...Music!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ser ut att ha latino i blodet. Jag vill med ha, snacka finaste rumpan jag skulle ha! LÄTT! :P Ehm, alltså latino i blodet, inte han. Hahaha ^^



Älskar dig hjärtat! <3333

2010-01-22 @ 01:33:37
Postat av: M

Öhw, det va jag. Som kommenterade. Ja, du vet!

Pössikram!

2010-01-22 @ 01:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0