Fredag


Jonathan fick något flyg och ville dra till portan? Vid 23 tiden!
Kännde mig inte så nice för utgång...Varm som en lökgris!
Men han lyckades övertala mig. =) ♥♥♥
Titta ringarna under ögonen vafan!!! Ser ni också att jag ser slutkörd ut?
Har toaletten alltid varit så sunkig där? Tänkte kissa, men NEJDU!
Den enda toaletten som får vara sunkig är den här hemma haha.
(dock inte efter besök)
Ingen städkärring eller ? .Visserligen skulle inte jag vilja städa där, men
det hade blivit skinande rent iallafall!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänk va piss och bajs partiklar det är på stolknapparna och locken!
Så har säkert någon by**** eller mans**** runkat/sugit av nån där också utan att tvätta händerna.
Kranen, dörrhandtagen, stolarna, pill på borden.
Ja jag är arbetsskadad!
Spegel spegel på väggen där, säg mig vem som samma min alltid bär?
♥Tog en starköl. Jag tog som vanligt något som färgade tungan haha.
Röktime...Där träffade vi på lite fölk...
Eken. Som sjöng inomhus så väggfärgen flagnade...
Åke, som jag inte känner men som verkar känna alla jag känner.
Daniel. Kollot i fyran....
Inte ens en hel cigg blev det. In och bli värmd av Jonathan var mer lockande!
Har tröttnat på tomt fylle babbel & folk som ramlar över en.
Fråga mig INTE varför jag fufflar med bilder idag. Lördagsnöjje?
Har varit ledsen en längre tid nu pga att inga av mina bästa ¨manliga¨vänner
hört av sig till mig sen jag & Jonathan blev ett par.
Men alla kommer till insikt (även jag) och dom var bara ute efter en jävla sak &
den saken kommer dom ALDRIG få.. För hade dom varit intresserade
så hade dom gjort något åt saken och inte bara förväntat sig att jag skulle sära!
Så FUCK OFF TILL DOM! Jag har den jag behöver! inte nått jävla drägg!
Efter mindre än halva cideräcklet ville vi dra hem.
Okej, jag ska sluta fucka öpp bilder. Men jag har ju endå orginalen..

Vi frös rövarna av oss. Men likt förbannat tvingade jag han ta kort
på mig under Norbergs kommuns bekostade julbelysning.
Fick dock vänta på tre fyllon som vinglade förbi, pissade osv.
Fota fota fota...

Tror det aldrig har varit så här många bilder på mig på en och samma dag?

Det här ljuset luktar så jävla gott!

Nä nu ska jag fan käka. Hoj!

Kommentarer
Postat av: ulrika

många fina bilder Denise :) Speciellt den på dig & J i spegeln! Det där ljuset har jag med, visst luktar det mys ;D

2010-01-03 @ 02:19:26
URL: http://mamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0