Följdfråga på förra frågan

Om jag ställde någon fråga? Jo men iallafall på Facebook..?
Kan man slita ut någons ögon med händerna?

Och om man blir överfallen kan man få straff i sånna
fall om man valde ögon-uttagar-greppet på förövaren?
Om man i tuffa situiationer, får man bita av hans könsorgan
eller krossa bollarna med en slägga? Är sånt rimligt inom självförsvar?

Jag ska fasiken ringa polisen och höra. Men det får
bli imorgon. Litlet tlött i ögat sen vill jag inte störa J
som ska upp och jobba imorgon =( Stackars!
Jag stör mig att jag inte hittat min tamagotchi på ett år!!!!
Fattar inte vart den är!!! Fan va rolig den var. Min DINO var så söt!
Ska fan hem till pappa någon dag och kolla igenom mina rum!

IBOGAIN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0