Det väntas massa dravvel & bilder

Men det pallar jag inte med nu.
Bjuder bara på ego bilder tagna med cam.!


Familjeporträtt kan man glömma!

-Det var då själva FAN Kina. En jävla sekund!!!
Pink luktar det på toaletten.

Engine...Start!!! Om ni sett filmen så fattar ni.

...................................................................................................

Alltid redo..JAG SKA BARAAAA...................................Och............

Hahaha att le är inte min melodi..FEJK!

Ujjjjj, där blev jag trött!

My style?

Min man kom mitt i allt...

Säters mentalsjukhus har jag redan ringt, dom ville inte ta emot mig!
Psykakuten i v-ås också. Fittor hela bunten!
Jag hade druckit två öl så då sa dom att det var därför.
Om man vet att man är en fara för sig själv o andra så tycker
jag att någon borde lyssna! (obs detta var för över ett år sen)

Jo föresten, den här visan fick jag höra när jag var liten:
Byssan lull, koka kittelen full,
där kommer tre vandringsmän på vägen,
den ene ack, så halt, den andre, o, så blind,
den tredje säger alls ingenting.

Byssan lull, koka kittelen full,
där blåser tre vindar på haven,
på Stora ocean, på lilla Skagerack
och långt upp i Bottniska viken.

Byssan lull, koka kittelen full,
där seglar tre skutor på vågen,
den första är en bark,
den andra är en brigg,
den tredje har så trasiga segel.

Byssan lull, koka kittelen full,
sjökistan har trenne figurer,
den första är vår tro,
den andra är vårt hopp,
den tredje är kärleken den röda.

Byssan lull koka kittelen full,
tre äro tingen de goda,
den första är Gud far,
den andra är hans Son,
den tredje mild Jungfru Maria.

Sen fast det en sång om en häst också.
Jag tycker allvarligt att mammor och pappor ska
väldigt noga tänka igenom vafan dom sjunger
för ungarna!!! Jag blev lika rädd varje gång!
Utan att visa det förns jag låg där i mörkret själv..
Usch! Nä dra på lite Backstreet Boys för ungarna!


För då blir dom lika änglalika som mig.. (Backstreet Boys Tönten)

Titta, här log jag igen. Ingen vet om träden hörs när dom faller.. ;)

Just ja, min H&M tröja för 50:-. Köpte 2. Vilka kap! Ni kan räkna med
att se mig bära dom iallafall två tre år. If i dont get mullig då.
För slänga kläder, DET GÖR JAG ICKE! Man vet ju aldrig som pappa säger.

Idag prövade jag en ny frisyr. Hårband med uppsatt. Jag vet, lite ovant..
Men ni vänjer er nog. NÅGON SOM ÄR BRA PÅ ATT SY HÅRBAND BTW?

Jag och vackraste i världen!


Mer bilder från igår senare. Ska in i duschen och sen till J.
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0