Det tydligen vara tisdag?

Känns snarare som en lördag? RASTLÖS!
Och tyvärr har jag en lösning på det...
Lägenheten behöver STOR STÄDAS!
Nån av kattorna har pissat någonstans som jag
måste dektektiva upp...Och hur startar man upp?
Med en Norrlands 3,5 (yes) och nya städgrejsor!
Okej städgrejsor var att ta i, dammsugar doftsaker,
sån därans på reklamen doftis...öh....Seented oils!
Och icke att förglömma, en ny diskborste! Så jag överdrev som vanligt.
Så nu bär det av med musik och 3,5 rapar in i städningens värld.
Efter det ska man göra NADOS CHOKLADOS!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ULRIKA!

Piiiiiiis aot!
Tror inte det behövs sägas men jag saknar Moffipoffi!
Och Grodis! Imorgon kommer J och på t kommer M =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0