Då sitter man här själv

När ingen inte ens någon visar intresse så bestämmer
jag mig härmed att leka med mig själv. (alltid varit bäst på det)
Dock inte pill leka. Men snarare köra öl spel kl 12.12 på
lördags förmiddagen. Jag är trött på hur saker har varit ett
bra tag nu. Ingen hör av sig & om det händer så har det
ingenting med mig att göra. Bara för att jag har pojkvän så
går jag gärna ut, förljer med ut på fester, hänger & tittar på en film, äter, osv osv.
Men vet ni vad? FUCK YOU ALL! Jag umgås bäst med mig själv
så nu kör jag på den linjen! FUCK YOU ALL!

All you need is a selflove and today i have it! Både selfLove&selfHATE!


Planen för idag: supa mig redlös som back in the days & vara elakt ärlig
mot de som på sista tiden sårat mig. Portan är öppen va?
Ypperligt tillfälle......Jag skulle behöva en vapendragare som tar mig som
jag är men hon är upptagen.
Ringde henne nu och det verkar bli utgång. Kanske. Lät sömnig.
Jag vet vilka som brukar vara där och det ska nog finnas en
och annan pissfitta där som bara skitit i mig när dom insett att hålet är till för någon annan!
För att i flera års tid berättat för mig hur mycket jag betyder för dom &
att dom alltid kommer finnas där what so ever..
Dom visste vart dom hade mig då men det blev blev bara svek svek svek!
(nu syftade jag på en person som jag vet inte tycker om att jag skaffat
pojkvän, men han hade ju några år på sig så det kan inte svida så jävla
mycket som han säger)...............................................

Efter Trelleborg så var jag helt knäckt. Och det såg dom...
-Ahaaaaa den nöten är lätt att få nu. OCH DET VAR JAG!
Jag föll för varje snubbe som behandlade mig på ett snällt och
kärleksfullt sätt.. Dom lyssnade, dom bjöd. Jag sög i mig
(både alkohol och de snälla orden) som en
uttorkad svamp och särade på benen till höger och vänster.
Varje gång tyckte man att man hittat en snäll person som bara ville mig väl.
DAGEN EFTER:
-Denise, jag ska iväg nu så ska du ha skjuss hem?
Hann inte ens gå på toaletten & fixa till mig, pang boom iväg & tack.
Väl hemma fattade jag och tog till alkoholen igen.
Drog ut eller hittade en fest och samma sak igen..
Sitter här med en öl igen och känner igen mitt gamla jag.
Jag vill hitta den gamla Denise men det går inte.
Terapi & psykologer hjälper inte. Dom ger mig bara svar
på varför jag beter mig som jag gör.
Jag vet vad som format mig. Vad som förstört mig.
Vad som behövs bearbetas. Att jag i många år försökt
gräva ner allting med alkohol, droger osv osv.
Jag gör mitt bästa ska du veta men när mina stöttepelare
knappt klarar av sig själva vem är jag då att lägga mina
problem över till dom? Jag är då fan inte en person som
sätter mina problem över andras, TROR JAG!

JAG HAR ALLT PÅ BORDET, MEN JAG ÄR ÄNDÅ VILSEN?

För att stöttepelarna ska kunna stötta mig kanske det
är dags att jag det lutande tornet stöttar dom?

Kommentarer
Postat av: M

Hjärtat! Hur nere jag än är så kommer jag alltid ta mig tid för dig! Jag finns i vått och torrt, hoppas du förstått det nu!

Älskar dig! <3

2010-01-11 @ 17:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0