Candle light

Sitter och nyssnar på gamla hederliga Spice girls....
Viva Forever.... Minnen bara fylls på..
Jonathan står vid spisen & lagar soppa på spik typ.

Är helt besatt av happy aquarium på fb...!!!...
HELT BESATT!!!! Skaffat ett till akvarium nu så
jag har ännu mindre tid för annat så som livet osv..
Men just nu känns det som ett bra alternativ, ska
sätta mig i min happy aquarium bubbla tills dajnajs
börjar fungera riktigt igen.

Woho, min blogg fyller ett år idag btw!!!!
Fan att jag raderade mig gamla..
Min full-varenda dag blogg....
Då hade man ialllafall läsare haha.
Skulle vara kul att kunna läsa...


Men grattis grattis lilla blogg!

------------------------------------------------------Later---------------------------------

Maten var gooooood!!!
Nu tv och läggdags seeeeeent!!!!

Hoj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0