-------

Är hemma idag. Ska till jobbet imorgon.
Idag är det stopp. Pallar Nada!
Finns ingenting på tv. Ovanligt?
Kan inte sova. Ingen ork till städ/disk.
Ingen ork till datorn. Strötitta på tv shop?
Nja snarare glo in i tjocktvn och rannsaka mig själv.

Magsjuka är det nog inte iallafall.
Fast jag nu bara idag skitit två gånger så
tror jag stenhårt på dom där oliverna som
jag moffade i mig fast dom såg lite nasty ut.
Så ät inte oliver som inte legat i det där vattnet och
ser lite grumliga ut!! Ett litlet tips...



Måste peppa mig till att jobba imorgon. Mycket ångest ligger där..
Känns som man inte hinner och kan göra sitt bästa längre.
Jag tror det mest handlar om prestationsångest.
Och det ingår i jobbet, familjen, mitt och Jonathans förhållande,
relationerna till mina vänner. Ja allt orsakar prestationsångest just nu.
Dags för terapi snart, börjar längta.. Få ur mig all skit som ligger
och kokar under ytan.. Behövs!

Ska även till en gammal vän imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0