Pust och stånk!!!

Den här helgen har fan inte varit lätt...
Festade ju med Jonathan, Maria & Mini....
Har legat hela helgen bakis.
Kan inte förstå varför jag inte fattar att jag
inte ska dricka alkohol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur som hellst var det skit kul.
Här kommer lite bilder.....
Fina Fräcka Flickor Äter F-MUSliiiiiiii Till Frukost!!!
Spelade Våghals! 2... Kan rekomenderas för oss med sjuk humor & dåligt ölsinne ;)
Maria & Kina. Diskuterar taktik?
Ena stunden fick hon inte se, andra stunden fick hon inte höra något..
Mina pojkar. Män. <3
Groooodis <3...
Min kärlek & moaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!
Jag & Mini... =D
Paus i spelandet och start på mys!
Kina =D
Här har vi en tös som kan se sur ut!!! -Du kan va sur! ;)
Grodis & Jag! <3<3<3
På portan träffade jag en av dom sötaste tjejjerna jag sett..
Dagen efter var man inte så mysig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0