Planen gick åt helvete

Jag hade planerat (planerat inom en väldans kort tid) en romantisk
promenad vid sjön i sol nedgången...Tyvärr väntade inte solen på
att Dnis skulle bli klar med både musrak och streck målandet. =/
Meeeeeen det finns ju andra solnedgångar att försöka passa.

Så nu sitter man här med nados romantik.
Meeeeeen det kan nog ändras =)

Hade en jävulsk mardröm inatt..
Låg & skrek några gånger. Kommer bara ihåg
panik känslan jag hade & att jag sen hade en
Jonathan oroandes över mig =) <3

Det var iallafall en massiv jävla mardröm!!

Jaaaaada jaaaada, hade planerat en till sak idag men
det blev försent =( Men man överlever den nöten också =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0