Lite bilder från i veckan

Haha jag glömmer fan bort att vi har en kamera hela tiden!
Jaja, men bättre sent än aldrig.


Marley rumpar mig.

Det här är vad jag äter mest. Love it!

Marley älskar grönsaker... =) Ni ska se han när man tar fram en oliv haha.

-Jävla subba och ta allt det goda och lämna resten. Vart fan är mina oliver
och tomat bitarna???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Evil Cat <3

Det börjar hända glejjer i avocado odlingen. Hur enkelt som hellst, stick
i tre tandpetare i en avocado kärna och sätt den i så här mycket vatten.
Efter några veckor ser det ut såhär och snart har man ett avocado träd/buske?

Kina hittar alla möjliga hål och stuff på väggarna..
Blivande tapetserare? =O

Hon och Jonathan kan prata väldans länge och ofta haha ;)

Kina leker en baguette??? Sisådär fem på morgonen i morse. Snutt!

-Lillmatte, får hon göra så? Får hon får hon får hon? Marley skvallerbytta. ;)

Så söt liten pysfröken <3

Hoe hoe hoe, finns det en stygg Dnis hemma? Joråh!

Sugrör is the shit tycker Marley. I timmar kan dom leka med ett jävla rör =)

DO NOT TRY TO TOUCH MY NEON SUCKINGSTRAW! Achtung Achtung!!!

Och med det avslutar vi detta innehållslösa inlägget.
Det är fan på gränsen att katterna tar över min blogg.

Kommentarer
Postat av: B E C C A ♥

Ja han är go :)

2010-02-06 @ 09:44:29
URL: http://babiekills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0