Jahass hur känns det idag då?

Bättre men endå bajs. Vet inte om jag borde ringa till
psyk i Fagersta och prova på en gång till att prata med
nån av dom där nötterna.. Min terapi ''tant'' (hon är inte tant,
taskigt med ordval i hjärnkontoret bara) iallafall så kan ju
inte hon skriva ut tabletter & jag känner nu att tabletter
är precis det jag behöver. Ett tag iallafall.
Neej neej neej, inga flum tabletter. Må bra tabletter ska det vara.
Vaknade en timme tidigare än normalt idag, inte ofta!!!
Ska försöka hålla mig borta från datorn så mycket som
möjligt så man kanske kan sätta ett här var det städat leende
på Jonathans mun. Hade jag bara haft orken så skulle jag
göra det gnistrande rent varje dag, det är Moffipoffi värd!
Men det är den förbannade disken som suger ut orken haha.
Håller på att utveckla världens största munsår på överläppen.
Not so nice kanske, men man får la hoppas att det är pga
väderskiftningarna igen ;)
En fullkornsmacka med ost och lite energopulverdryck är
mer lockande nu än detta..
Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0