Jag får också dryga mig ibland

1. vad heter du? Denise Börgmän..
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Vet inte..
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Dom gav mig Ellinore.
4. vilket stjärntecken är du? Lejon..Grr...Eller prrr..
5. vilken årgång är du? 84a..
6. vart bor du? I Snorberg som ligger vid snytsbo!
7. bott utomlands? Nejfan! HUVVA!
8. flyttat antal gånger? 2 Gånger har jag flyttat från älskade Nbg.?
9. vart skulle du vilja bo? På Bergmansvägen i hyreshusen. Bra pulkabacke & berg.
10. vilken skolklass? Ja just det, vilken skolklass.?
11. vad vill du bli när du blir äldre? I min dagbok från fyran står det att jag ville bli
hora, för dom tjänade typ 200:- på en kväll haha. Sen ville jag bli häxa, näsan kom ju iallafall.

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca. 169 cm.KANSKE!
2. hur mycket väger du? 50-54 kg. ?
3. hårfärg och frisyr? Brunt och sletet!
4. ögonfärg? Enligt mig gröna, enligt Jonathan melerade.
5. mest nöjd med? Ögonen tror jag. Dom kan ge ett bättre svar än munnen. 
6. minst nöjd med? Oj! Min panna! Min kropp. Mitt hår. Näsan. Massa =/
7. skostorlek? 38 och dom sitter bäst i adidas, nike eller reebook..
8. glasögon? Ja men jag använder dom aldrig, ser ut som Clark Kent i dom. 
9. har du några piercingar/tatueringar? Har bara i läppen kvar & en gadd på magen
samt den bästa, jorden på långt håll i höger handen. 

FAVORITER
1. filmer? District 9 & Spirited Away.
2. låtar? Earth song - MJ. I´m me - Lil Wayne Och så vidare och vidare!
3. årstider? Hösten, vintern (innan nya året).
4. mat/dryck? Grekisk sallad & schweppes red berry fusion!
5. djur? Hundar om jag måste välja.....
6. färg? Ingen speciell. Äsch, vi tar svart eller vitt. 
7. parfym? Hugo Boss Intense.
8. tv-program? Mitt i naturen, Desperate housewives, Naturfilmer & saknar Big Brother.
9. ämne i skolan? Biologi!
10. sysselsättning? Haha lämpar sig icke!
1. vad använder du just nu för jacka? En svart Puma. 
2. vad använder du just nu för skor? Host, ''vita'' reebook. Fooortfarande..
3. favoritfärg på kläder? Svart eller grått..
4. favoritmaterial på kläder? Inte den blekaste. Tyg?
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Dom därans helly hansen skorna.
6. favoritaffärer? Klockargården! Tammefan Norbergs stolthet!
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Haha 0:-?
8. favoritmärke? Adidas..
9. vad har du för byxstorlek? smått.
10. vad har du för tröjstorlek? S.

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Det här är nog för skolbarn?
2. vilken färg på tapeterna? Köket är grönt >< resten nån blek färg.
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart, trä
4. favoritmöbel i rummet och varför? Sängen. 
5. vad vill du ändra där inne? Inte tid att dra upp allt.
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja.
b) video/dvd? Ja. Dvd alltså.
c) dator? Självklart. 
d) stereo? Den är fortfarande hemma hos papi. 
e) telefon? Mobil.
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Överfylld balkong innehållandes snö och shit.
8. vad gör du oftast i ditt rum? Vilket rum?
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Jonathan, Kina & Marley. <3
10. favoritpryl i rummet? Datorn? Och lapp burken off kårs!
1. vad heter din morfar? Öh.. Återkommer till det. 
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingenting.
b) skolväska just nu? Äger inte en skolväska. 
c) handväska eller liknande just nu? Vill jag inte ens veta.
3. vad är du beroende av? Nikotin...Host och harkel spott och fräs!
4. vilket land kommer du i från? Sverige.
5. vilken sorts lypsyl använder du? Idomin sen jag var liten!
6. vad tror du på? Tomten!
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? FYFAN FÖR SÅNT!
8. vad köpte du senast? Paj och chips. Men igen, inte jag som handlar.
9. har du nåt husdjur? Här har jag katter (Marley & Kina.) Hos papi har vi två hundar (Nella
& Wilma min ögonsten) Två kaniner (Henke Larsson & Ullis) En katt (Alice)
10. vad bor du i? En tvåa..

GREJER
plånbok: Svart
tandborste: Gayborste (regnbågsfärgad & rosa)
smycken: Använder inte sånt. 
solglasögon: Har ett par haha. Vita som jag använt cirkus en gång.
underkläder: Kärring trosor!!!!
nagellack: Använder inte sånt.

Här kommer ytterligare en till..
Håll till godo och få inte psykbryt pga tristess!

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Ilsken och lättirriterad.
Favoritgodis: RomRussin & chips. (Glöm förfan inte popcornen med maaaaaaasa smööööör)
Är det nåt du absolut inte äter: Kött..(säger hon som käkade fiskmacka igår)((skäms))
Kläder just nu: Byxa, tröja, underkläder, strumpor & en t-shirt. Fansy Nansy haha.
Musik just nu: Ingen.
Vad sa du senast: Då får du gå ner om du ska hålla på. 
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: I dont know.
Sommarplaner: Glassa runt.
Fisk eller badkruka: Badkruka... 
Saft eller alkohol: Ica´s ekologiska flädersaft!!!
Hur många kuddar sover du med: Ingen eller en på huvudet. 
Favoritväder: Beror på humöret. 
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En lyxkryssare med autopilot på.
Spelar du nåt instrument: Har spelat blockflöjt. 
Morgon- eller nattmänniska: NATT!
Sparare eller slösare: Fru Slösa!
Tror på liv på andra planeter: Nej. 
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja. 
Älskar du henne/honom fortfarande: Haha nej..
Har du några homosexuella vänner: Yes sir!
Tror du på mirakel: Det är la en tolkningsfråga? Som alla andra frågor?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja.!.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Nej.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej. 
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Känsligt ämne just nu.
Bio eller promenad: Promenad i duggregn & mörker med Jonathan!
Är du kittlig: Ja. Cirkus överallt. 
Snarkar du? Nix.. Men det kan hända vid förskylning eller annat knas.
Rädd för insekter? Spindlar, men jag ska försöka få bort tjaffset. 
Äckligaste insekten: Vet inte riktigt..Tycker om de flesta. 
Största svaghet: Vet inte, men enligt Jonathan är det min sociala fobi. 
Det här är jag bra på: Rulla och vika lappar haha. 
Bästa bok? Yolanda – min egen berättelse, man fastnar, gråter, tjuter & tänker efter.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Om blickar kunde döda.
Vad vill du jobba som? Vill jobba inom djur och natur. 
Chips, morötter eller godis? Chips & morötter.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? Nej men jag borde tammefan! Finns mycket jag inte kan dra upp här. 
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Been there done that.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Städar varje dag så det är nog rent ;p
Gungar du på stolen? Ja och sen skäller jag på andra ifall dom gört!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej, faktiskt inte. 
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger, använder sällan kniv.
Är du rädd för blod? Det är blodbad i trosan varje månad så nej. 
Saltar du på maten? Nej, tycker inte om salt så värst mycket. 
Gillar du att sjunga? Nej, men när jag var mindre. Gick i kör och allt haha. Do re miiii lala..
Anser du att du är stark? Viljan är stark. Kroppen är stark när jag bli skogstokig. 
Brukar du sola? Nej det gör jag ej. Började men tappade intresset när kylen pajja haha. ;)
Vad gör du om du får hicka? Då hickar jag till all hick är väck.
Röker du? FÖR MYCKET!
Snusar du? Nej. Har gjort i några av sluta röka faserna..
Kaffe, te eller inget? Kaffe i sällskap, te för mig själv.
Har du en besatthet? Är besatt av att vika och rulla mina jävla pappersbitar.

Sådär, då har man knåpat ihop en hel radda med text som ingen kommer
palla läsa igenom. =D


Nu.

Då.

HOJ

Kommentarer
Postat av: ulrika

jag läste!!! och fick mig många goa skratt! Hoppas det är bra med dig Denise, du kan väl höra av dig om du har lust att ses. Är barnfri nu i helgen och ledig på måndag :) PUSS

2010-02-06 @ 09:16:31
URL: http://honmammanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0