I brist på annat

1. Det första du tvättar i duschen?
Ansiktet. 

2. Gillar du kaffe?

Mjölk & socker med kaffe snarare

3. Hur mår du just NU?

Lite illa.. 

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
N..

5. Berätta om din senaste dröm.
Nejdu

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?

Nej

7. Vad vill du ha just nu?

Är jag snuskig om jag säger Jonathan?

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
Nej...Men till 10 000. Katten musen.

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?

Slickar, biter & dregglar haha

10. Använder du smileys?
Yes. Mest =D

11. Har du träffat någon kändis?
Joker har gått förbi mig i sthlm. 

12. Gillar du keso?

Yes sir!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?

Billy jean

14. Hur många länder har du besökt?
5 eller 6 stycken. 

15. Är dina föräldrar stränga?
Nej. 

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Nooooooooo..

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Ahh en plastbit.

18. Brukar du hyra film?

Nix!

19. Var kommer du vara på lördag?
Hemma..

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?

Satt i mitt rum med tessan, line och wiklund om jag inte missminner mig.

22. Vad åt du till lunch?
Vitlöksbröd & macka.

23. Har du lockigt hår?
Det kan locka sig om det är fuktigt

24. När grät du senast?
Igår när jag skrev om Elina!

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Om jag har!

26. Favoritårstid?

HÖSTEN!

27. Vem höll du senast i handen?
OOOOOOOnathan

28. Sover du med TVn på?
Aldrig. Känslig för ljud 

29. Tycker du att du är gammal?
25 bast i kroppen men 14 i huvudet så nej

30. Är du mörkrädd?
JA!


31. Gillar du ditt liv just nu?
Inte vissa delar

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Jo.

33. Har du bra syn?

Inte det minsta! Tycker synd om folk på stan som man tittar snett på och
kisar mot så hela surmulen på mig blommar ut!

34. Var är dina föräldrar just nu?

Dom är la hemma hos sig?

35. Vad har du på dig just nu?
Gråa adidas braxer, jonathans skjorta..

36. Vad var det senaste du köpte?
Inte jag som står för handlingen...

37. Hatar du mer än 3 personer?

HELL YEAH!

38. Använder du sushipinnar?
Fiskpinnar?

40. Äger du ett vapen?

Nej, två.

41. Gillar du ditt hår?
NO FUCKING WAY!

42. Gillar du dig själv?
Sometimes

43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa?
Pappa!

44. Hur ofta använder du MSN?

En gång i månaden eller varannan ungefär!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0