Dnis är tjejtjurig

En blandning av att kroppen fullständigt skriker
illamående och att psyket inte är på topp gör den
här fredagen till näst intill ett helvete.

J tycker nog inte att jag är så underhållande idag.

Irriterad till tusen är jag också.
En liten sketen sak kan förstoras gånger miljonen idag!

Är förövrigt glad över våran sketna toalett.
Under tiden vi bott i den här lägenheten så
har det inte blivit bajs skrap i toaletten en endaste gång!!!!!
Det kallar jag första klass tjotta! INTE ETT BRUNIS SKRAP!

Måste duscha, är fan inte och leka med just nu.
Alla fröer vi beställt ligger på posten nu..
Det ska odlas:

•CHILIPEPPAR• Jonathans påfund..
•KIWANO•
•JORDNÖTSBUSKE• Jonathans påfund..
•LAVENDEL•
•LAVENDEL, ROSA•
•TOMAT, EKOLOGISK•
•BASILIKA, LIME• Jonathans påfund..
•OREGANO• Usch, Jonathans påfund..
•GRÄSLÖK
•SALLATSMIX: TOSKANSK•
•FLITIGA LISA•

1 x CHILIPEPPAR 45:00kr
1 x KIWANO 25:00kr
1 x JORDNÖTSBUSKE 15:00kr
1 x LAVENDEL 13:00kr
1 x LAVENDEL, ROSA 22:00kr
1 x TOMAT, EKOLOGISK 30:00kr
1 x BASILIKA, LIME 13:00kr
1 x OREGANO 15:00kr
1 x GRÄSLÖK 10:00kr
1 x SALLATSMIX: TOSKANSK 18:00kr
1 x FLITIGA LISA
Oh yeah! Fast inhandlingen är inte över än..
Det ska handlas balkonglådor, stora krukor,
hängande krukor, lite mer att så och näring?

Längtar till våren för en gång skull, lär bli mysigt att
plita ihop balkongen... Funderar också på att köpa
sånnadärans lyktor, kinesiska eller japanska..(blommor alltså)
((som ser ut som små lyktor))

Kul att jag och Jonathan har samma intresse för blommor/växter.

Nu blir det fitt och böld snack så passar det inte kan du blunda.

Jag blir fan galen på fittbölden som kommer tillbaka titt som tätt.
Kan inte bara vara ett hårstrå som växer innåt, när jag klippt/skurit upp
skiten så har jag kunnat dra med pincett ut flera lååånga hårstrån ><
Nasty!! Så nu i helvetes jävlar ska jag beställa tid så får dom
kutta upp fittan på mig en gång för alla.. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Läst att även om dom skär upp shittet och tar bort allt det onda så
kan det komma tillbaka igen hit och dit.
Skulle då ge mig fan på att jag alltid kommer ha en böld vid troskanten.. haha.
Nu känns det liksom att det är strån där innanför.. Sticks och svider innåt.



Nä nu blir jag OFF!

Hoj från en surmule!

Kommentarer
Postat av: Ämmii <3

Nej de stämmer absolut inte! Dessie är en förredetta vän till min lillasyster, och jag skulle bara prata med henne om Mikaela. Jag har verkligen inte dessies nummer heller så..

2010-02-05 @ 18:23:48
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0