Bajs i min röv

Ska bara fixa ett inlägg innan man styr upp det hela.
Har nyss suttit och tittat på Marias youtube filmer hon
gjort till sin blogg, ett är tillägnat mig. Armhävnings tävling är IGÅNG ;)
Vad ska man säga? Älskar dig grodis!!! =D hehehe
Storstädning på dags schemat.
Äta upp mig också, känner mig FÖR smal i arm och
ben plus bröst partierna. Bara att sätta igång och käka då.
Magen har man fått höra att det är det sista partiet på
min kropp som kommer bli hur jag vill att det ska bli.
Mina inte äta så mycket planer kommer endå aldrig hjälpa,
bara ge mig en fet björnkram iform av ledsen kropp.
Kan inte förstå vart hela utseende hysterin kommer ifrån.
För några månader sen skulle ja bli brun och fjöllig och nu
ska man bli fit for fight. Men att bli det är ju inte negativt direkt.
Långpromenix står också på schemat idag.
Fundrar på om jag ska ta det nu eller sen när
Jonathan kommit hem? Han kanske vill följa med
och hålla mig i handen vid de mörka ställena!
Helgen var mestadels dryg.
Energi dryck och dusch. Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback