Är det inte fantastiskt?

Att när man minst anar det så kommer det erbjudanden
som man inte vill tacka nej till men endå måste?
Fucking fabulous!!!! Finger till herrn där uppe!

Pratade nyss med den mest älskade i min värld nyss,
bad han skicka sms till Maria för att be henne ringa upp.
Dagliga dosen av viktigt tjej snack behövs men hon hade en
bra anledning till att inte kunna ringa, hon jobbar!!!
Kan inte beskriva hur glad jag är för henne!!!  !!! !!! !!! !!! !!! !!!
Det här är du så jävla värd Maria! Du ska se att allt kommer
falla på plats för dig snart.. Känner det i lilltån!
Och jag är stolt, stolt som en höns mamma.
Maria med torgskräck gav sig ut i stora sverige (åt fel håll dock)
och landade på fötterna nästan på en gång. VÄRLDSKLASS!!




Allt kanske faller på plats om jag också flyttar?
Man kanske får jobb och lite lugn och ro från allas
frågor över något som dom inte har ett SHIT med att göra..
Visst det kan vara kul ibland, se på deras ansikten att dom knäcks
av att inte våga ställa frågan själva utan hör med vänner runt om mig.
Jag säger det igen, om du vill veta något så är det bara att ringa..
Jag lovar dig att ge dig den nakna sanningen.. Om du kan hantera sanningen ;)
Haha bara löjlar mig..

Tanenterna håller på att fucka sig på den bärbara jag sitter vid.
Kommer ihåg mitt gamla tangentbord hemma hos pappa, istället
för v fick jag skriva w all the time. Det var irriterande tider det..
Och det to ett tag efter att omprogramera hjärnhalvan till att
skriva som vanligt efter jag bytt tbord.
Tänk också på att då drack jag alkohol varje dag också, liiite
drygt blev det att salongsberusad stava rätt utan rätt bokstav.
Msn var det jävligaste, kanske därför jag nu får fetångest varje
gång jag loggar in på helvetet. Eller så är det för dom där kräken som
pront ska runka i camen.. Boys will be boys! Aiiight???Haha

Nej min vän, här ska det städas och diskas.
Överdoserat energipulver så nu är man skakis kan jag lova.
Det här kommer gå som smort.
Hoj!

//Dnis dalagris



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0