Det kan tänkas.

att jag är en aning av banan just nu.
Dom här dagarna som vart en jävla massa
dagar nu har jag varit heeeeeelt off i huvudet.
Man kan kalla det psykbryt man kan kalla det annat.
Det enda jag vet är att jag inte fungerar som jag brukar.

Idag ska jag på möte med min gamla bas, vi får se
vad det leder. Om jag är smart så ber jag om hjälp
ordentligt. Sitter här och är en aning nervös över att
lämna ut mig sådär igen. Lägga fram mig själv och än en
gång riskera att bli totaldissad.

Den 25 ska man till Arbetsförmedlingen på möte också.
Enligt dom är det hysch hysch att jag har ett papper där
i ett fack som bara en får öppna (så löjligt) som det står
att jag är sär i huvudet.. Haha skojja, det står att jag har
ett socialt handikapp efter all jävla shit.
Och det min vän ska användas nu..

Vill göra en ordentlig psyk undersökning igentligen men
vem fan orkar babbla mer? Nån gång säger det stopp och
nu vill jag inte sitta i nån fotölj mer och känna mig mer ledsen
när jag gått ut än när jag kom in.

Fast vem vet jag kanske alltid har varit såhär kokkobello, det
kanske inte är förns nu jag ser det själv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0