Ny lägenhet?


För att få ha en mus så måste jag skaffa egen lägenhet
enligt min kära kära sambo. Tsssss. Vilja av stål har man!
Nu har jag kommit på det perfekta namnet till min kommande
mus, Le´Mus! Musen på franska, typ. (Om mus hade hetat mus på franska.)
Den kommer bli döpt efter en seriemördare i Usa, han heter Lemus i efternamn. =)
Eller så var det en punderisäljare, vi körde en lek igår.. Gick in på CIA´S hemsida
och gissade vad de personerna som är efterlysta hade sålt för droger. Kul lek =)
Säljer man methamphetamine så är man oftast svettig lärde jag mig!

Ska hoppa på ett ben in i duschen nu och dränka mig mig själv! Hell Yeah!



Skepp & Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0