Irriterande

♥Jonathan♥ fixade så jag kunde sitta vid min laptop idag, den
vanliga är ju inkopplad till tv:n så det är ganska jävla skit tråkigt
att sitta och se när han ska spela spel osv.. Förutom Fable2 då.
Håller på att få psykbryt, letar efter musen hela jävla tiden.
Hjärnan kopplar inte att det inte finns nån mus. Så man kan ju konstantera
att hjärnan inte verkar finnas heller.


Fick träffa den första myggan idag & se tussilagon för första gången i år.
Det var fullt av gulisar hemma hos pappa. Det kvittar hur ofta och långt man går på
promenad här i (the city) man ser inte en jävel! Men tammefan lägger folk
ut bilder till höger och vänster hela tiden på sina trofeér.
SPARA NÅN ÅT MIG VAFAN! Blir ledsen i ögat =/ Citykrokusar är inte vår.
Vår är tussilago i en koblajja och en skock får efter en. Så är det bara.


Ska hjälpa pappa städa huset inom kort.
Jag får ångest av att bara tänka på mitt gamla tillhåll: övervåningen jag
i ilska lämnade ostädat. Och tro inte att min far gör mitt jobb, nej nej den som
spar han har..


Sluta rökandet har fan gått över förväntan, det var bara när vi inte hade
cash till snus som vi lånade några cigg.. Och det var inte det minsta gott.
Så om man slutar röka tillräckligt många gånger så kommer det tydligen
ett tillfälle där det går som smort! Blev inte ens röksugen i fredags när vi
festade till det! Iallafall vad jag kommer ihåg haha. Minnet sviker i vanlig ordning.
Blev GALET full! Och helt kokkobello haha. Drog tydligen helt sonika bort en
stol från en snubbe som satt på den??? Vad är saken kan man ju undra.
Det är ju så man skäms. Det enda problemet med att inte röka är
att jag inte kan vika, rulla och skala silverpappret i cigg paketen.
Klister remsorna på snusdosorna är så jävla kletiga till en början att rulla.
Sen när man drar bort klistret så klibbar man fast i allt och tammefan ska
jag alltid klia mig på ögonlocken så hela shittet blir fucked up....
Presentsnöre hittar jag inget som är sådär perfekt, så lite kris är det iallafall.


Vill fixa våran kamera. Skulle ju ha gjort det denna löningen men fan vi
bestämde oss för att satsa på mat istället. (Ingen snubbsats menar jag nu)
För en likadan månad som den här har varit vill jag då aldrig vara med om igen.
Pank den första och nationalrätten var havregrynsgröt haha.


If i were a boy: så skulle jag olla allt i min väg!


Fick en dikt bok av pappa för nån dag sen..
Han sa att jag skulle läsa den när jag blev äldre & förstod lite mer..
Dnis-Varför inte nu?
Pappa-Nils Ferlin...
Dnis- I see....
Tystnad


Måste se till att läsa ut nu-är-jag-sur-på-jonathan-boken...
(Marilyn Manson boken alltså, varje gång jag blir sur på J
så sticker jag pront in i sovrummet och lusläser i protest)
Hojta till så får du låna, har bara några sidor kvar och det tar la inte
så lång tid innan jag tar fram surmulen igen haha.


Vi har flyttat ut¨trädgårdslandet¨ från sovrummet nu.
Så nu är det lite mer liv i fönstrena =) Vi ska skaffa massa mer
växter och en och annan gammal palm =D
Planterat om mitt ogräs som kom istället för en tomat, väldans
fint ogräs =) ..


Hur som hellst så fick vi slänga alla tomatplantor =/
Men vi köpte en fin fin busktomat på marknaden istället.
Och en stor stor STOR vitlökskorv som knappt räckte två dar haha...
(vi har lagt ner gräsätandet för en stund nu när jag inte fått a-kassa,
tråkigt men sant det är så jävulskt dyrt att inte käka kött)
Strumpor är ju självfallet att det ska inhandlas på marknaden!
Köpte dock inte 365 stycken som jag sa att jag skulle göra för ett år sen.
Men tio par är ju alltid tio par & hundra kronor är ju alltid hundra kronor.
Två stycken fejk palestina shalar blev det också. Å bröööööööö...
Jag vet, inget världsligt i det här inlägget.. Men men. Är trött som sagt.
Fast igentligen, jag kan nog inte nämna nån gång det stått något världsligt
i min blogg höhö ;)



Hoj Hoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0