Kanske gick till överdrift?


Hem till gården avklarat, nu är det städning på schemat sen
ska kärringen laga mat så det står på bordet innan alfa hanen
kommer hem. Förhoppningvis så förstår han då varför jag aldrig
lagar mat. Är det såhär en kvinnas liv ska vara? Städa, laga mat &
titt som tätt sära på spretbenen? Börjar ana att jag kommer inom
kort hamna i stenåldersfacket. haha ;)

Tror jag kommit in i klimakteriet, svettas som ett mff svin,
är tjejtjurig & kroppen är slut. Att jag också tappar hår gör
inte saken bättre. Meeeeen det finns ju peruker =D
En rosa peruk är inte fyskam haha. Nä men ärligt så måste jag
till läkarn angående det. Och fittbölden icke att förglömma.
Det var nå mer också.. Till&med jag fattar att jag aldrig kommer
dra dit för att kolla upp.. Dom är blodstörstiga på läkarstationen!
Fattar inte saken med att man inte kan lämna in en färsk binda istället
för att få antingen sitt finger eller armveck massakerat!

Nej skjuss in i skurhinken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0