God morgon in my ass

När man vaknar bakfull och med mensvärk så
kvittar det om solen skiner! Men det börjar styra upp sig.
Men ett rosa piller & en brak frukost så mjuknade magen till.
Men jag får fan i mig hålla bajset tillbaka idag! Om  jag
får mensen då, verkar vara nå vajsing på det hållet.


Har bojkottat toaletten helt idag, gick in där sömnig och
slemmig i ögat och fick se antingen en död mus, alien snigel eller
en avkapad tumme i handfatet. Tur var att Jonathan kom hem och
kunde titta vad det var. En tvål. !!!?!!!
Jag säger det igen, jag tittar inte elakt på er på byn:
JAG SER ER INTE OCH MÅSTE
KISA SOM EN SURFITTA!


Igår var jag trött kan jag lova.
Somnade på soffan med kepa och allt.
Som det ska vara alltså =)

Såg på percy jackson & the olympians the lightning thief igår.
Den var: KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KASS KAAAAAAAASS!!!!

Ska över till lönekonoret idag.
Sen blir det Partey!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0