För att ingen kommer orka läsa endå




SENASTE:
1. Dryck: Vatten.
2.Telefonsamtalet: Pappa.
3. SMS: Maria.
4. Låt du lyssnade på: Sexyback.
5. Gången du grät:
Inatt.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Jag dejtar då aldrig!
7. Har någon varit otrogen mot dig: Det har nog hänt. Men skit i det, köp en ny.
8. Varit kär?: Tokfråga, självklart.
9. Varit otrogen: Tolkningsfråga.
10. Varit deprimerad: Hell Yeah! Mitt andra namn. 
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Haha, får shåre!

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Svart.
13. Vit.

14. Grön.

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Mjo.
16. Fått ditt hjärta krossat: Jo jag trodde det men så var ju inte fallet.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Jajjemensan.

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Iår? Njäää det vet jag inte riktigt.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : Ingen aning.
23. Hur många barn vill du ha: Funderar på det när jag är redo.

24. Har du några husdjur: 2 katter i Nbg, 2 hundar, 1 katt & 2 kaniner i Kärrgruvan.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej men jag vill lägga till.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hade förmodligen ålderskris.
27. Vilken tid vaknade du idag: För tidigt för den lilla sömnen.
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Cyklade till Kärrgruvan.
29. Någonting som du längtar till: Hösten.
30. Senaste gången du träffade din pappa:
Imorse när han skjussa hem mig.
31. En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: Ett jobb vore inte helt fel. A-kassan is the skit!
32. Vad lyssnar du på just nu: Dammsugaren. Fast vipps så fick man nu höra 50 cent igen.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.

34. Vad gör dig irriterad just nu: Haha I rest my case.

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Denise.
37. Singel/upptagen: Upptagen!!!

38. Stjärntecken: Lejon =D
39. Kille eller tjej: Beror på vem du frågar. 
40. Grundskola: Kan ha hänt.

41. Gymnasie: Kan också ha hänt.
42. Högskola: Haha nä men folkHÖGskola. Puffen.
43. Hårfärg: A´la naturell har man råttisfärgat, nu nån bajsfärg.
44. Långt eller kort hår: Där skiten inte är av, långt tror jag det räknas som.
45. Längd: Tillräckligt för att både kallas längre & kort.
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag kan garva åt mig själv på ett sätt andra tycker är pinsamt.
47. Piercings: Tatt bort alla.
48. Tattoos: Mm..

49. Höger eller vänster: Vänster!!!!!!!!!!

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Halsmandlarna.
52. Piercing: Näsvingen ser jag inte som en piercing så då blir det underläppen. (hakan)

53. Tatueringen: Pricken på handen. Fick av en snorunge med hjälp av hugg med penna. haha.
54. Bästa vän: Johanna.
55. Sporten du spelade: Öh.
56. Husdjur: Pricken. =)

57. Vaccination du minns: Haha jag minns aldrig nått.
58. Konsert: Arvingarna har la spelningar? Konsert, Backstreet boys ;)
59. Förälskelse: Finns inte i min värld att jag skulle komma ihåg det.

60. Alkohol du drack: Snodde lätt öl av pappa i en kapsyl när jag var väldigt liten.

Drack väl 8 kapsyler & låtsades vara full. Eller ja jag drack ju vin när jag låg i mammas mage.
Där kanske man har svaret på alla frågor om sig själv haha.

JUST NU:
61. Äter du: Ingenting.
62. Dricker du:
Dricker ingenting..Men vänta.... (nu dricker jag vatten.)
63. Är du på väg att: Inte göra nått vettigare än nästa fråga.
64. Lyssnar du på: A MILLI MED LIL WAYNE!

65. Väntar du på: att komm apå nått shit att skriva, se där det gick ju bra.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja, när jag är redo & allt är som det ska innan man skaffar barn.
67. Vill du gifta dig: Ja. Men det är inget jag måste. 
68. Karriär i åtanke: Behöver inte göra karriär. Ett vanligt svensson jobb bara.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET:
69. Läppar eller ögon: Ögon helt klart.
70. Kramar eller pussar: En perfekt kram av ren jävla kärlek slår pusselipusset.

71. Kortare eller längre: Kramar långa. Pussar korta haha.
72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll för dom är likadana oavsett ålder!

73. Romantisk eller spontan: Romantisk.
74. Snygg mage eller snygga armar: Armarna ffs!

75. Tatueringar eller piercingar: Vet int.
76. Känslig eller inte: Känslig. Finns ju stenar att roa sig med annars.?

77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Vadå tveksam? Tar tveksam endå.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling:
Jo.
80. Gjort något sjukt spontant: Ja. Händer dock väldigt väldigt sällan.
81. Tappat glasögon eller linser: Tappar inte glasögonen, får psykbryt och kastar.
82. Haft sex på första dejten:
Dejtar inte som sagt. Men byter man ord så ja.
83. Krossat någons hjärta: Jo.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Som fan!

85. Har du blivit arresterad: Fyllecell är la inte arresterad? Njä alltså.
86. Dissat någon:
Har Denise dissat någon? Öh ja.
87. Gråtit när någon dött: Klart som fan.
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Kanske kanske inte.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Ja. 
90. Mirakel: Nja, Mjo. 
91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, det kallas åtrå.

92. Himlen: Ja, om man böjer huvudet bakåt så flyger den runt där.
93. Tomten:
KLART SOM FAN JAG TROR PÅ TOMTEN!
94. Att kyssas på första dejten: Öh ja.

95. Änglar: Candra är en ängel! 

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nä.
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mat, vatten & syre.

100. Att posta det här är din 100 sanning: huh?


Kommentarer
Postat av: stella

haha, sånt där är jätteroligt att fylla i xD

2010-04-27 @ 15:58:46
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0