Det var ju givet.

Kan inte sova.. Huvudet är som en enda stor röra med
alla tankar & jäveln john blund vägrar strö sitt jävla
strö eller vafan det är för ströströströ. Skulle inte bli förvånad
om han kör med glitter haha.

Flyttat in tjockis tv:n i sovrummet nu samt alla träningsgrejjor.
Så nu får man plats i vardagsrummet.
Mår illa. Man kanske skulle ta och köra en reverse på tjottah?
...Not!

Så trött så trött.
Måste sätta igång med träningen igen.
Nu har man ju fan ingen orsak till att ligga
på latsidan. Men den där bollen alltså, livsfarlig!


Saknar mitt gamla jobb. Eller sakna jobbet och jobbet?
Det är mina gamla arbetskamrater jag saknar. För det ska du veta,
bättre personer att jobba med kan man leta i hundra år efter.
Fast man torkade rent toalettstolar från ingrott bajs så hade man ett
leende inne i själen när man gick till jobbet.
Dessa tjejjer & dessa gubbar kunde få mina magmuskler att krevera utav träningsvärk! =D
Har jag sånna människor runt omkring mig så kan jag fan jobba med VAD SOM HELLST!


Och alla mina små kajor/kajjor!
Mina små växter som jag överbeskyddade.
Folket runt omkring som alltid var trevliga och gav beröm minst en gång om dagen.
Fan att hela bygget kukade ur sig och jag gick sönder och samman psykiskt.


Ähh vafan ska jag kanske dra ur mig varför jag fick sparken? Jo, kör i vind!
Det är så att jag fick för mycket jobb efter att ha gått med flera stycken och städat.
Vipps pipps så var jag ensam med ungefär hela bygget.
Jag fick prestationsångest till tusen, kännde att jag inte kunde göra jobbet lika bra
som innan. Ingen tid. Ingen vetskap om vad som skulle hända näst. Vart jag skulle
jobba eller om jag överhuvudtaget skulle få fortsätta jobba. .


Mitt psyke sackade ihop totalt och jag mådde RIKTIGT JÄVLA dåligt.
Tillslut fick jag sånna grava ångest attacker att jag helt enkelt fixade ångestdämpande tabletter.
Dom var inte receptbelagda åt mig och jag visste att jag gjorde fel, men som sagt jag
klarade inte av något längre..Fast jag visste att det var sånna som syns på pisseprov
så tog jag dom. Jag hade kunnat hålla käften om det och hoppats att jag under den tiden
som det syntes inte skulle pissa, men samvetet sa ifrån och jag bokade tid med basen.
Resten kan du ju räkna ut själv. =/


Vart fan är john blund????

Kommentarer
Postat av: MYMiC

Vilka härliga bilder ^^



Hm jag hoppas att det känns bättre nu iaf!



2010-04-27 @ 11:36:21
URL: http://mymic.blogg.se/
Postat av: E*

shiiiiit va cool header, är det du på bilden?

2010-04-27 @ 11:42:40
URL: http://eemelieniilsson.blogg.se/
Postat av: ellan

Har du turen på din sida idag? Här har jag samlat alla pågående tävlingar så kolla dig omkring och tävla du med! LyCkA TiLl!

2010-04-27 @ 11:52:03
URL: http://klartmanhangermed.blogg.se/
Postat av: Lisanna

FRÅGESTUND NU I BLOGGEN!

du frågar, vi svarar.



kram lisanna :)



2010-04-27 @ 12:31:08
URL: http://liisanna.blogg.se/
Postat av: Melina

Vilken fin blogg du har :)

2010-04-27 @ 14:02:41
URL: http://melinasnotebook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt blogg.

Om du gillar mode så kan du kika in på våran blogg. Vi skriver om allt från mode till skönhets produkter. Hoppas du kikar in.

Kram<3 ( www.stylebyemfi.blogg.se )

2010-04-27 @ 14:45:29
Postat av: Becca (:

Hejj super fiiin blogg :D

Vad tkr du om min? Gå gärna in o kommentera gärna med :D



kraam på dig från mig!

2010-04-27 @ 16:07:19
URL: http://beccaliinder.blogg.se/
Postat av: julia

jätte fin blogg:P

2010-04-27 @ 20:56:04
URL: http://juliaajuchert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0