You wanna know?

Du vet säkert (eller inte) hur jävla galen jag är med
mitthårband och kepor/mössor?
Ingen får röra, ingen får peta... Ingen får se!


Kan berätta en hemlis, jag har inte visat mig själv utan huvudbonad för J.
Förns i Söndags! Hör och häpna!


Han sa: att jag såg vuxnare och mer sofistikerad ut.
(sofistikerad, högt kultiverad och förfinad; (om föremål eller företeelse) högt utvecklad och komplicerad.)


Jag säger: Blekfis med MONSTERpanna.
Och det räcker gott och väl med blekfis =D
För det är jag fanimej bäst på. Vara blek alltså.
Jag vet INGEN blekare än mig! Där har jag fan tronen!


Det kanske folk tror är ett stort problem för mig, men det ska jag säga dig:
(och nu vet jag inte om man får använda : efter , i samma mening)
((men skit i det, köp en ny))
(((är bara tvungen att köra med tre stycken bågar tjossan)))
Jag har ABSOLUT INGA som hellst problem med min genomskinliga hy.
Om jag inte hade varitså här vit hade jag inte hittat hem i mörkret!


Vad är det mer man ska ta upp nu då när det liknar ett biktbås? (prästernas runkbås)
På tal om präst, fick lapp om kyrkvalet idag.
Nuuuuuuuuuuuuuuu ska jag röka. En halvtorr Level.


Level har det bästa pappret om du får för dig att vika!!!
Ett HETT tips!


HOJ



Saknar Wilma. Men snart så =D
Klippa klo och promenad dags!
Vill ha henne här ibland men hon HATAR att inte vara i huset.
Hon blir så nojjig av ljuden i storstan! HÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ!
(höööööade över storstan, inte Wilma)

Nejfan hoj var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0