Usch

Vaknade med en host attack till tusen!
Men fan heller att jag ska vara hemma idag.
Känns som man kan vinna mer på att gå till jobbet.

Tandkrämen är näst intill obefintlig också.
Får se vad mina klena armar kan åstakomma med lite kläm.

Har inte bestämt mig om jag ska duscha eller vara en sunkig liten prick heller.
Ögonlocken är INTE okey och jag är bajsnödig.

Såklart jag väljer att skriva en obetydlig rad här istället för att återgå till stressen.
Såklart jag glor tråkiga bloggar istället för att ta allt i min takt.

Vill inte lämna min bebis Marley idag....
Starka krafter vill ha mig hemma, men 80% av lönen går inte mer.
Jag ska ha 100% iallafall idag och imorgon.

Att sminka sig känns heller inte lockande. Det här är en av dom få tillfällen jag
saknar att ha ögonbryn... Slippa måla dit dom sablans strecken.

Nä, herr stress ropar!

Hoj



Älskade lilla Marley är tjött i ögat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0