Svar till Falkis

Falkis... Jag har länge låtit det gå in genom örat och ut i det andra men tillslut så
når man en gräns... Man känner sig så jävla hopplös som människa att ständigt få kommentarer
som alltid är dom samma.

Så nu är saker beställda och nästa vecka om inget går snett så börjar
brunbjörnsfasonerna.. Och om jag mot förmodan blir brun nu så ska folk få käka.
Dom ska få käka så mycket av sin egna medicin att dom också kommer känna samma vånda som jag gjort
den senste tiden...
Sen när dom har fattat vad dom hållit på med, då kan jag återgå till den jag vill vara.
Den Denise som ser ut precis så som jag gör i det här klockslaget.. Fast med ögonbryn och borstat hår då haha.

För när jag sagt den här meningen till någon av dom som ''trackat'' mig:
Fan va blek du är, du ser ju sjuk ut..
Då kan halva norberg räkna med att high five-a HAHAHAHAHAHA

Btw, kul att du fortfarande läser min blogg.. Du har la följt med sen början?

Men som sagt gott folk, saker kommer i rullning nästa vecka om inget går snett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0