Svamparm

Älskling fick mig lite ur depp balansen genom att ta ut mig på svamp plock.
Var väl behövligt kan jag säga dig. Tankarna pausade när jag kom ut i skogen <3
Första tratt kantarellerna bemöttes av jubel från min sida.
Mot slutet såg man dimmigt och suckade när man hittade ett nytt ställe.

Det blev JÄVULSKT mycket! Som tur är så har Jonathan arbetskamrater som
också ska få ta del av skiten.


Fingersvamp.Vattenläcka hos spindeln.Sönderslagen skalle med pinne i?


Har du någon aning om vad det kan ha varit?
Ett får??? Ont i huvudet lär den ha haft iallafall.. Vila i frid lilla vän..

Från ljust till mörkt... Drygt!
Men nu blir det grillat franskt lantbröd med stekta trattkantareller!

Hoj... Just ja, är inte på prat humör idag.. Prova imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0