Snigel

Det där adhd och borderline testet jag skulle lämnat in för en månad sen
tar längre tid är jag trodde.... Hur jag än kryssar i känns det fel..
Hon får nog bättre svar av pappa och istället ett muntligt test av mig...
Jag är mer en svart eller vitt människa inte åtta alternativ människa.


CSI Miami nu ja. Sen bestämmer han film ikväll så får jag bestämma själv imorgon.
Det blir star treak ikväll. Oh my gosch säger jag bara.. Men men..
Titanic imorgon ;) Nääää så jävlig ska jag inte vara mot moffipoffi.
Hade besök av herr keva och max idag... Dom bjöd på munkar =D


CSI var det ja..


Har börjar fundera på om jag ska gräva gropen..
Känns mer äkta att någon nära gör det.
Det ska ligga kärlek bakom.
Fan va allt är tungt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0