Snabba puckar


Kom hem för en stund sen. Blev inte mycket till att jobba för min del.
Jag och Petra hostade i kapp nonstop. Och tillslut fattade man slutsatsen: GÅ HEM!
Men jag hade helldre legat i studierummet än gått den där jävligt långa biten hem.
För idag var den LÅNG!

Pics from work....

Första frosten iår.(iallafall som jag sett).Fluffbollar som jag tydligen tagit bild på varje dag nu ett tag.
.Duvorna som döpts efter mig och Petra. Dom uppskattar verkligen papegoj maten jag köpte.
Det sägs att den ena låter lika mycket som mig. Och där har du skönheten idag.
vogue, det är bara att ringa..Klart jag ställer upp som omslagsflicka..

När jag meddelade min avgång på jobbet idag fick jag höra att jag var blek.
VA? Det hade jag ingen aning om. Första gången någonsin jag hört det.
Som att jag skulle vara brun dom andra dagarna?
Lika intelligent utlåtande som att jag skulle vara smal.

Nu sitter man här och fundrar på vad man ska hitta på.
Gå och lägga sig? Ingen ide pga hostan...
Har satt på världens bästa musik så grannarna får lite variation på allt oväsen.
Kan inte vara lätt, Jonathans vrål till som tätt, mina hostningar, Marleys vält av saker,
Basen på datorn, Jonathans klampfötter (ska köpa kanin tofflor åt honom), mina pms attacker..
Är det nåmer tro? Säkert....


Min pojkvän har fått för sig att jag är tänd på Lilla Wayne...
Så är icke fallet, man kan gilla folk som gör musik utan att bli het på gröten.
Om annat fall så vet jag ingen bögigare än J. Har hört han sätta på en låt av en brud. En..
Så kasta inte sten i glashus älskling... ;)
Inga cigg har man heller. Inge cash på mobilen. Inga pengar what so ever & nados mat.
Lovely!
Kommer att se ut som ett ännu värre skelett innan nästa fredag då lönen kommer.
Att leva på makkaronisar sätter inga ringar runt magen precis.
Näääää, pissa & snabb skita. Brb..

Fääääärdig!!!!!!!!!



Nu får man inte ens dricka sitt vatten ifred..
Och varför i glödheta helvetes jävla skit är det blå text nu då?

Marley har upptäckt hur kul det är med gungor.
För gungar matte och gudmor så ska han med!


Klätterapan <3


Näfan jag blev depprimerad av den blåa texten.

Hoj!


OCH NU BLEV ALLT MED UNDERSTRECK..
vafan är det med den här skit sidan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0