Såhär är det

Att ständigt få höra att man är för smal, måste äta upp sig,
måste sola för man ser sjuk ut, att man inte har någon rumpa osv sårar.
Men tillslut så går ledsamheten över till ilska.
Jag är uppriktigt sagt jävligt förbannad över alla jävla smeknamn som jag kallas.
Pomperipossa...Spindelben..dumusröv.....spöke....fröken adams....sköldpadda....
Denise blekfis....Casper..... OCH SÅ VIDARE.....OCH SÅ VIDARE...

Jag har det upp till halsen.

Varför gör du ingenting åt det, du skulle se bättre ut om du bara jaaadajaaadajaaada...

Nu kommer jag göra någonting som jag aldrig har gjort när det gäller det här.
Jag kommer ge med mig... Om jag ständigt får höra kommentarer om mitt utseende så
får jag väl ändra på mig. Min näsa kan jag tyvärr inte göra så mycket åt dock. Stå ut!

Mitt tunna hår kan man fixa.. Jag kan sätta i en annans hår jag också, precis som dom flesta andra.
Goooooooooooooooooooooo with the flow va?
Kanske ska slå på stort och blondera lite???? Långt blont hår klingar inte ovanligt....
Eller just det, brunt är ju inne nu så jag får väl färga det mörkt för att senare till våren (som alla vårar)
blondera sönder skiten. För att alla andra gör det.......Det är väl så det fungerar?

Sen kommer vi till min kropp då.. Det kan bli lite svårare eftersom jag har svårt för att gå upp i vikt.
Brås efter min pappa som också är smal. Mamma var också smal tills hon började producera barn.
Man kanske kan linda in sig i gasbinda innanför kläderna så man ser större ut..????
Nej just ja, jag klär mig ju för mycket. Det måste också ändras..
Köpa en helt ny garderob smockad med (ur min mun) slampkläder som visar både det ena och allt.
Yeyy, vi börjar komma någon vart nu....

Nu kommer vi till allas stora problem, min hudfärg.
Ska bli ändring på det, jag lovar..
Tyvärr så har jag jävligt svårt att få färg (precis som mamma och pappa) men den nöten
får jag se till att knäcka..

Jag meddelar när jag kör igång... Kommer kosta (för det kostar ju att se billig ut) så
det är av god ton att höra med min sambo innan jag kastar pengar i sjön!



Nu kallad okvinnlig.. Snart lösfransfjolla....


Kommentarer
Postat av: Falkis

skit i de där idioterna som snackar skit. låt det gå in genom ena örat och ut genom det andra. av bilderna att döma så är du jättesöt ju!

2009-09-26 @ 00:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0