Planen

Nu är en MASSA SKIT in skyfflat i baksätet...
Två små bord, dom få ljus sakerna jag hittade i röran mm.
Planen är den att komma hem, låta min karl bära upp skiten, duscha (för det kan jag säga
det var längesen jag var så här äcklig.. Feberfrossa svett, dammig, full men hund dräggel och hår)
Har nog aldrig längtat så mycket efter en dusch...
Hoppas jag inte får ångest av den nya toaletten igen bara...
Jag tror den är gjord för småfolk. Och jag HATAR sten golvet..
När fan slutade dom med vanligt plast golv?

Undrar om jag vågar ta med mig mina lila handblåsta glas hem?
Jonathan har ju en tendens att ta sönder glas grejjer...
Njaaaaa, jag spar nog det tills han blir mindre flaxig.. ;)

I helgen blir det nog hem till pappa igen.
Måste fan hjälpa till att få ordning här hemma.
Man märker på honom att han mår dåligt pga omständigheterna och då kan man
inte bara stå och glo åt andra hållet...
Så J får klara sig utan mig en till dag den här veckan..
Fast någon nöd går det nog inte på han precis ;)

Jag tror fasiken att jag bloggar mer när jag är här..
Det är mer strunt som flyger runt i huvudet när jag kommer igenom dörrarna.
Hemma är man ju mer social och ska komma på tjat hela tiden ;)

Nä in med sista kassen i bilen..

Hoj....



Höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0