Ojdå

Jag ska nog byta strumpor nu.
Stinkstrumpan är dessutom full i skräp/damm efter städningen.
Jojjo, dajnajs (ursäkta Denise) har städat alldelens själva..
Nu är det disken kvar... Äta ute så man slipper?

Fina fräcka flickor äter f-m(u med prickar)sliiii till frukost.
tadammdammdamm....


YaaaadayaaaadaHOj.


Denise är sugen på öl.
Blev mycket grubblerier idag kan jag lova.
Är mycket ledsen över en persons situation.
Men den nöten ska knäckas.

Det var inte brunbjörns shittet på posten ='(
Fan jag är verkligen taggad..
För är det någon som är FÖR PAYBACK så är det jag!
Dom små lubertarna ska få se på jämföra brännan.
MohahahahahahahahahahHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0