Min bebis

Lilla Marley har precis varit ute i lekparken. 
Första gången gick han bara in i rosbuskarna men idag!!!
Han sprang med svansen i HÖGSTA (bredaste) hugg och hoppade lyckohopp =D



Han är så jävla söt den lilla rackarn.
Jagade bort en dubbelt så stor katt också.
Den sprang iväg och jag mitt jävla skelöga trodde det var Marley.
Paniksprang efter och kollade om det inte var han, men han stod så uppnosigt
i buskarna så. =)



Nä nu är det att chippa, försäkra, skaffa halsband och koppel som står på listan.
Bara jag får se hur han beter sig vid  vägen så kan jag pusta ut..


I värsta fall får jag låna någon med bil som tutar arslet av sig när Marley ser.


Kan man inte bott på bottenplan istället så man kunde skaffa kattplanka?


Och jag är inte sur mer, det var ju det jag sa.
Det är tur att man tidigare sugit i sig substanser som knäcker minnen.
Can i get a amen?




Marleys favoritplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0