Måndag igen då

Har jävligt dåligt samvete nu. Jävligt dåligt samvete.
Jag mosade en spindel med cigg paketet för fem minuter sen.
Vanligtvis brukar jag ropa på Jonathan men han låg och sussade så jag
ville inte väcka honom. Ja jag vet, helt absurt..Klart man ska släppa ut päcklena...
Spelat lite sims också. Men som vanligt tar det en hel jävla dag innan jag blir
nöjd med huset och det pallar man inte riktigt idag.
Laddar la upp en veckas bilder i vanlig ordning.
Och nej jag kommer inte bli bättre på uppdatering.


This is my place not yours!


Såg en sån där larvis larv förra veckan.. Fundrade på om jag skulle göra som
när jag  var liten och ta med den hem för förpuppning men jag tyckte han verkade gladare fri.
Som allt och alla andra.
Bild från jobbet. Tänker alltid på J när jag städar i det rummet ;)
Marley har som vanligt fifflat med tangenterna i sömnen.
Livsfarligt att ha msn på.
Bebis, Moffipoffi och jag var ut i lekparken igår.
Moffipoffi <3
Bebis har blivit stooooooor =D
Svåååång va snabb man är..
Han förstod inte riktigt hur han skulle komma upp till mig.
Men han åkte ner iallafall sen =) va kul. Inte för han då men för mig.
Någon dag (före helgen) lekte vi med K, J och M.
Tog nån öl. Vek papper. Och dryga mig.
Läste fagerstaposten och blev rädd. Han journalisten från rose red har varit i norberg.
Han till vänster.. Kuuuuuusligt likt!
Fick en lapp och rull burk <3<3<3
Käkat runda saker på jobbet.
Tittat på tecknade filmer i princip hela helgen. Jonathan ville se action för att inte
bli en brud, så då fick han som han ville. Kung fu panda =D..
As bra film.

Jag hade feber och spydde. Kukkelimuckmedosin får shåre!



Näfyfan va jag har tröttnat på blogg helvetet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0