Kom inte hit!!!!

Så lät det nyss i andra sidan telefonen när jag ringde läkarstation..
Och tur fan är väl det, ska ner i sängen med alla filtar, täcken och allt annat och självdö!

JAG MÅR PISS!

Basen ringer snart så då vet man om man ska tillbaka till jobbet eller inte.
Inget intyg blir det ju.


Började igår kväll... Mådde bajs och sen när jag skulle sova förvärrades allt!
Varje gång jag höll på att somna så slöt halsen ihop. Panik!!!!
Försökte väcka J lite snällt med hostattackerna men han sov på som alla problem i världen var bortblåsta.
Så större delen av natten har jag tillbringat i köket gråtandes.
Har inga alvedon kvar heller.

Nä, självdö stod på listan?



Kommentarer
Postat av: Maria

Hjärtat! Hoppas att det bara är en fördjävulsk förkylning du fått. Haffa Jonas på balkongen och be honom hämta alvedon hemma hos mig om du vill. ska finnas i byrån eller i "meducinskåpet".



Förstår att du är ledsen över Nella också. Det är bara att ringa om du vill och behöver. Älskar dig!

Puss.

2009-09-10 @ 10:16:40
Postat av: ulrika

Hjälp vad du har uppdaterat!! :O

Är du fortfarande sjuk.. Jag har ju massa tabletter så hör av dig, nattetid eller när fan som helst kvinna!!!! Promenad tackar vi gladeligen ja till när du kryat på dig.



Ledsen ang. voffsen :(

Hälsa karln och va rädda om er <3

2009-09-10 @ 15:30:21
URL: http://mamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0