Kaffe utan mjölk

Nyss vaknat och jag sitter här och tvingar i mig päckel kaffe.
Förstår inte tjusningen med att dricka utan två dl mjölk.
Såklart hemma från jobbet, finns inte en chans att jag kan jobba idag ELLER IMORGON!
Hostar lungorna sönder och samman.

Det där med städning blev inte av.. Får skjuta upp det i vanlig ordning.
Och det är inte för att jag inte vill utan för jag skulle dödens dö efter fem minuter..
Har en massa saker jag vill ha med mig hem till mig och Jonathan men det pallar jag inte heller.

Pallar nog ingenting alls idag.

Har återupptäckt en gammal bh som låg och skräpade i mitt rum.
Funderar på att börja använda den bara för jävulskap mot j.
Riktig mormors bh haha.

Inga cigg har man heller. Nados choklados.
Men lungorna och halsen hurrar för fullt..
Rökmonstret muttrar på...

Vet inte när jag drar hem idag, men det lutar åt kvällsningen..
Jaaada jaaada ska klä på mig och sen busa med Wilma. <3<3<3
Kanske dra ner till sjön?

Hoj










Och follk snackar skit om blandraser?
Säg någon ren rasig som är finare än min tös?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0