Jodu

Jag har nog den (eller VI) har nog den sötaste lilla kissen i världen.
Han har börjat producera bukfett. Så sött!!!
Sitter i valet och kvalet om jag ska med till Västerås och hämta en doggie
eller om jag ska ta en städning här hemma för att sen softa pösrumpan av mig.

En timme har dom på sig att bestämma sig..
(de två hjärncellerna som är kvar)

Förövrigt vet jag inte om jag är inne i ett flax eller om bara visst folk är lite skruvade.
Känns konstigt att inte riktigt kunna sätta fingret på någonting.
Mindre om det sen. Det visar sig.



Oh det finns något att hämta på posten..
Operation brunbjörn ser ut att börja idag.

Igår drog jag och moffipoffi upp till storkiosken på en romantisk dejt..
Han käka gräsätarpizza och jag en halvsunkig marinara.
Sen blev det en tripp till svinryggen för att mysa vid gruvhålen...
Mysfaktor hög med marsall.. (ärligt har jag inte den blekaste om hur det stavas)
Jag fortsätter skriva här uppe, för annars kommer den där jävla blå texten.
Efter det firade vi Maria som kom över och glodde på film.
Dock inte hela filmen eftersom den var sjukt lång.
blablabla tror jag den hette.. Robotbilar typ. Nått sånt.. Jaaada jaaada..¨
Det blir Västerås, vem är jag att tro att jag inte vill med och hämta en hundvalp?
Hoj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0