Göra kväller då?

Haha har nyss tittat på Tv3´s Hollywoodfruar..
Det var fan det roligaste programmet på länge!!!
Och undertiden var Grodis här med lite smått och gott som inflyttningspresent =D
Så nu fungerar min mys lampa ÄNTLIGEN... Har inte haft på den sen jag bodde i
min etta 06.

Marley har redan hunnit jucka på Mickie som jag tog hit idag..
Och Jonathan betedde sig orespektabelt mot henne också...
Stackars liten.. Kanske var ett misstag att ta hit henne?
Nä det ska bli ordning på dom snart..

Ska nog dra till sängen nu.. Trött...Trött på allt hostande också...
Blir snart kokkobello, host host host hela jävla tiden!

Nä vad tror du om Anna Anka då?
Tyckte hon var stört skön haha.

Natti Natti....

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0